sâmbătă, 31 martie 2012

Genti crosetate - banda bumbac

Am mai facut un alt tip de geanta crosetata, o geanta din benzi. Benzile din tricot bumbac.Imi place foarte mult pentru ca geanta are tinuta, nu mai trebuie sa-i pui intarituri.Cu toate ca scapi de asta, in rest este chinuitor sa lucrezi cu asemenea benzi si bineanteles cu croseta potrivita pentru ele.Dupa ce termini o astfel de geanta crosetata , nu-ti mai simti mainile.Oricum rezultatul m-a facut sa uit durerea.
Mai este un inconvenient in privinta materialelor, eu am gasit doar o mercerie la noi in tara care sa aduca asemenea benzi.S-ar mai putea face din tricourile pe care le ai prin casa dar intra foarte mult si in plus ai multe noduri.
Sunt genti crosetate potrivite pentru vara dar acum depinde de fiecare ce obisnuieste sa poarte.Eu port genti din textile si iarna, asa ca fiecare cu gustul lui :)...important sa se asorteze cu  tinuta.
Gentile acestea le-am vazut foarte mult la italience , am sa mai caut pe net si o sa va anunt daca mai gasesc si in alta parte.
Am uitat sa precizez ca benzile sunt groase de 5 cm , paa acum am lucrat numai fire gen benzi de grosimi mici 3-4-5 mm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu