duminică, 25 martie 2012

Genti crosetate - model 1

Un model foarte simplu de geanta crosetata este geanta tip sacosa, dreapta si cu toarte cusute de fata si spatele gentii. Eu am facut o geanta crosetata mai altfel, tot dreapta dar fata gentii este in stilul free form crochet.
Este greu de explicat cum am facut dar iti pot da un model mai simplu si anume:
Pe un inel din 5 ochiuri de lant se croseteaza 8 picioruse. Pe randul urmator se dubleaza numarul picioruselor.Pe randul al treilea si urmatoarele, cresterea se va face numai in cele patru colturi ale lucrului. Dupa ce s-au crosetat cele doua careuri de baza, se croseteaza banda de care se vor prinde cele doua fete.Careurile le faceti in functie de cat de mare vreti sa fie geanta crosetata.In interior se pot pune intarituri din carton acoperite de captuseala.
Daca folosesti o singura culoare pe urma poti sa o accesorizezi cu o floare crosetata sau cu ce vrei tu : margele, panze , fiecare cu imaginatia lui.
Sunt multe stiluri de  genti crosetate, multe forme, culori, combinatii de materiale si fire.In Romania trebuie sa ne adaptam cu ceea ce gasim pe piata de profil  sau sa ne procuram materialele necesare din strainatate.

Daca exista pasiune reusesti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu