joi, 29 martie 2012

Genti crosetate - model 2

Am mai adaugat pe site inca o geanta crosetata de data aceasta este bleu - gri  si un pic mai mare decat cea roz. Pe geanta in partea din fata am lasat 3 "gauri" si in ele am aplicat 3 forme daca vreti sa le spuneti flori sau orice va inspira:) Este tot o geanta free form crochet. La noi nu am vazut inca in genul asta dar peste granite este la mare moda :) mai ales in America. Manerul gentii l-am crosetat si printre crosetaturi am introdus un snur rezistent.Geanta crosetata este captusita cu materila din doc tare, de culoare albastru- turcoaz inchis. In spatiile libere necrosetate se vede acest material care se asorteaza perfect cu geanta.Pentru moment o sa iau o pauza de la genul free form, este frumos ca te lasa sa te joci cu formele dar este greu de potrivit pentru a da o forma finala gentii.Geanta crosetata - roz sau geanta crosetata - bleu le puteti vedea pe site in sectiunea Genti crosetate unde mai am inca trei genti dintre care una tot o geanta pentru primavara- vara chiar si toamna.Este o geanta crosetata  si tricotata messenger.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu