joi, 15 martie 2012

Genti Crosetate

In anii studentiei lucram mult coseam si tricotam.Aproape cu oricelucru  ma imbracam era realizat de mine.
Un singur lucru nu-mi placea si anume sa crosetez.
Asta se intampla pentru ca asociam tot ce era crosetat cu mileurile bunicii, iar pe vreamea aceea eram sufocati de crosetaturi.Acum sunt foarte apreciate acele mileuri crosetate, daca stii cum sa le aranjezi in casa dau o nota  in plus.
De cateva luni am descoperit o tehnica noua a crosetatului si poate este mult spus o tehnica - se numeste Free form crochet sau free style crochet sau free crochet oricum este freeeeeeeeeee !!!
Asta mi-a placut cel mai mult, nu ai reguli si iti lasi imaginatia sa zbure. Asa ca m-am apucat de treaba si am facut si eu doua genti crosetate.
Din plimbarile mele pe net am observat ca sunt cam doua categorii :
1. tot felul de flori,rozete si pe urma le unesti intre ele cum iti vine tie la mana
2. incepi de undeva si termini nu se stie unde :)
Bineateles ca mie a doua metoda mi-a placut cel mai mult. Nu pot spune prea multe, doar ca un model facut o data nu-l pot repeta.
La o astfel de geanta crosetata poti sa incepi sa faci mai intai o rozeta si pe urma sa te legi de ea cu alte forme.Te  duci, te intorci faci ce-ti trece prin minte, poti pune fire efect pentru tricotat  deci totul este la liber !!!!
Urmeaza sa fac genti de vara crosetate, am inceput ceva  dar am mai multe proiecte pe langa mine  si nu stiu cand le va veni randul.si acestora. Poti sa vezi gentile crosetate pe www.handmade-shic.ro   in sectiunea genti crosetate.
Pana data viitoare va doresc o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu