miercuri, 21 martie 2012

Handmade

De mult timp vreau sa scriu despre Handmade si nu gaseam timpul necesar. Acum se pare ca l-am gasit .

Cum am mai spus de mica imi placea sa fac tot felul de chestiute lucrate de mana ca mai apoi crescand sa lucrez tot mai mult si sa fac lucruri uile penru mine. Am avut o pauza mare, de cativa ani buni, in care nu am mai avut timp pentru asa ceva, nu credeam ca o sa am ocazia sa ma mai intorc vreo data la aceasa pasiune.
De ceva timp am inceput  sa revin la vechea mea pasiune si mi-am zis ca as putea sa si scot bani din ceea ce fac.
Cand am inceput cautarile pe net, sa vad ce se gasese in Romania despre lucru de mana, am ramas uimita...acel lucru manual sau lucru de mana se transformase peste ani in handmade , parca noi nu am fi avut vreo data asa ceva. A trebuit sa ma adaptez si eu in alegerea numelui pentru site, nu a fost o problema pentru mine deoarece ma adaptez repede. Dar dupa cum se vede la romani prinde mai repede ceva imprumutat decat lucrul autentic...la fel si cu Dragobetele.
Romancele au lucrat mult in anii anteriori revolutiei si asta pentr ca in magazine nu prea aveai ce alege doar Fondul plastic reusea sa aduca  un plus tinutei tale si  sa tina pas cu moda de peste granite.
Ma tot gandesc ce ar spune bunicile noastre daca ar afla de handmade si cum ar spune : imi iau  handmadeul si ma duc pe prispa.
Deci orice lucru ar fi din categoria genti din textile, genti tricotate si crosetate, haine cusute, genti impaslite, lucruri realizate cu tehnica nuno, tricotaje de mana, crosetate de mana, bijuterii din textile pe scurt handmade le poti vedea pe siteul meu .
La aceste categorii s-ar putea in timp sa mai apara si altele, orice lucru imi vine minte sau lucruri noi aparute , le voi pune in aplicatie....dar bineanteles ca doar ceea ce imi va place.
Poate am sa mai scriu depsre acest subiect dar acum ma duc ca ma asteapta o geanta crosetata.