joi, 12 aprilie 2012

Genti crosetate

Am mai facut cateva genti crosetate si nu numai. Ultima geanta este combinata crosetata si mai mult tricotata:).Asta pentru variatiune, sa nu ne plictisim.Mie imi place geanta asta, este o combinatie de nu stiu ce cu romantic:))).Geanta crosetata, ca asa am denumit-o eu , o puteti vedea in  categoria Genti crosetate .Este cu turcoaz, galben ,verde praz, volanse, buzunare, margele.Am captusit-o cu saten care se asorteaza perfect. Inciderea am facut-o cu un fermoar , tot asortat bineanteles pe care l-am cusut cu model la masina de cusut cea  noua, de care sunt foarte multumita pentru moment.De abia astept sa ma apuc de croitorie, imi este tare dor ....dar mai am ceva modele de genti crosetate pe care vreau sa le fac si pe urma nu ma mai opresc din croitorie.Acum lucrez la o geanta crosetata din categoria genti din benzi , de data asta banda lurex. subtire. Pana o sa termin geanta, printre oua si cozonaci cine stie ce idei imi mai vin, acum vreau coritorie, dar dupa , genti din materiale textile.
aaaaaaa si sa nu uit, cica gentile din materiale textile si piele sunt handmade , astea crosetate, tricotate nu :))))....iar de cele impaslite (de care imi este tare dor ) ce sa mai zicem? ce categorie mai este si aia?:)
Multumesc celor care ma viziteaza si va astept la o vorba:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu